Tätä olen odottanut, meemeistä en yleensä pidä mutta tämä on mahtava! Kiitos taina!! Ja hauska tietää että joku postcrossari lukee minunkin blogiani :)

"Paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."

1. Kuuntelen radiokanavaa SuomiPop, olen käynyt Kari Peitsamon konserteissa, öö, viidesti?
2. Jos ei sataisi lähtisin tänään ulkoiluttamaan kitaraani ja soittamaan 70-luvun musaa peräkärrysaunan portaille meluisen tien varteen (pitkällinen haave)
3. Häpeän lihansyöntiäni, sitä etten ole vieläKÄÄN kasvissyöjä
4. Meinaan itkeä historiantunneilla ja historiankirjoja lukiessa, menneet vääryydet koskettavat. En pysty lukemaan sotakirjoja.
5. Kun olin pieni minulle ei koskaan luettu iltasatuja. Vaan tietokirjoja. Koulussa reealiaineet ovat edelleen helppoja koska olen oppinut monet asiat alle kouluikäisenä/ala-asteella!

Oih, näitä on ihana listata!! Mutta koska en tykkää meemeistä (paitsi tästä!!!) haastan vain yhden blogaajan, myöskin postcrossarin. Eli Sinitaivaan Ainon!