Irl, eli oikean maailman ystäväni ciili halusi laittaa oman decon liikkelle. Tässä se tulee ciilin kirjoittamine ohjeineen:
2116445.jpg
Moi! Elikkäs mä olen Ciili, toistaiseksi blogiton askartelija. Tässä yks päivä iulialle voivottelin että kun ei oo blogia dekojen järjestämiseen, niin se sitten kilttinä tarjoitui laittamaan mun dekon sen blogiin. Eli tässä nyt ois Herkku-deko, johon mahtuu 12 dekoilijaa (sivut  askarrellaan kaksipuoleisesti). Aiheena siis mikä tahansa herkku: Kakku, pullat, maksalaatikko tai suolakurkut! Deko on kooltaan jonkinverran A5:ttä pienempi, joten kovin suuri se ei ole. Kontaktointi vain pakon edessä. Ilmoittaudu osoitteeseen [email protected]. Laita oheen haluamiesi sivujen määrä(1-3), sekä nimesi ja osoitteesi.  Deko lähtee matkaan noin 10.12 ja laitan sen mukana seuraavan dekoilijan osoitteen, loput saavat kysyä minulta sähköpostilla, elleivät jo ennestään tiedä toistensa osoitteita. Deko saa viipyä viikon/henkilö, jonka jälkeen minulle voi lähettää postia sen lähdöstä taas maailmalle! P.S. dekoon saa osallistua vielä sen lähtöpäivän jälkeenkin, kun se on vielä liikkeellä.

osallistujat:
1. iulia
2.
3...

HUOM ilmoittautukaa ciilin sähköpostiin ei minun!!!