Nyt on vuodatuksen lähtö lähellä. Uudistukset on ihan tyhmiä enkä tykkää mainoksista. Voisin valittaa vaikka kuinka kauan, mutta ehkä tutustun tähän vähän ensin ja jatkan sitten. Postauksen asiana on laittaa tänne yksi meemi josta varmaan tulee viimeinen tekemäni. (jos osaan yhä, laitan sivulaatikkoon namikan ei-meemejä. ne vain ovat turhia ei minulla muuta niitä vastaan ole)

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of your post and link to them. (enkä!!)
5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up.


Sain tämän twinflowerilta
Kuusi asiaa minusta:

1. olin eilen mielenosoituksessa
2. söin äsken liian vähän koska minua väsytti
3. tahdon islantiin
4. minulla on uusi toppatakki
5. minulla ei ole rastoja (vielä!)
6. tämä on tylsä meemi